2/25/2014

DREAM BIG

Podróżowanie, podróżowanie i jeszcze raz podróżowanie. Tak wyglądało moje życie przez ostatnie tygodnie. Nie ma nic lepszego od zwiedzania nowych miejsc i podziwiania świata z okna samolotu ( często się wzruszam) :) Pierwszy semestr SAPU za mną, dzięki czemu ponownie odwiedziłam Londyn, a zaraz po tym Mediolan. Jeżeli śledzicie mojego Instagrama na pewno jesteście na bieżąco. Przypadkiem znalazłam się tam w okresie fashion weeków. Ok, do włoskiej stolicy mody pojechałam między innymi właśnie przez fashion week. Możliwość patrzenia na street style podczas ostatniego tygodnia to największa inspiracja dla takiej zielonej i niesystematycznej jeszcze blogerki jak ja. Udało mi się zrobić kilka zdjęć street stylowych w trakcie fashion weeku w Mediolanie. Zawsze o tym marzyłam i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będę relacjonować Wam nie tylko modę uliczną, ale i całe pokazy :) Zdjęcia pojawią się wieczorem w oddzielnym poście,
xxx

                                                                             E.

3 komentarze:

  1. Jak przeczytałam "często sie wzruszam" ... To przypomniało mi sie całkiem coś innego.. Zakończenie podstawówki "kto bedzie pożyczał mi różowy długopis?" :):):):) pamiętasz? <3 Ł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie wzięło na wspomnienia przez ten komentarz!! :( czekam na Twoje odwiedziny :*

      Usuń

Thank you for your replies :)
xx